- Камиони се дизајнирани да вчитаат течности, тиња или кашеста маса преку вшмукувачките црева до резервоарот.
- Изграден е на пониска шасија, цилиндричен резервоар на врвот, заден отвор и вакумски систем кој ја обезбедува својата моќност од полетување на електрична енергија (ПТО).
- Резервоарот е заварен и однадвор и однадвор и има пробивање вода низ целото тело.
- Стандардниот материјал за производство на резервоарот е ST 37,2 норма, но ние го произведуваме со ST 52 или Hardox нерѓосувачки челик според барање на нашите клиенти.
- Задниот отвор е поврзан со каросеријата со прилагодливи шарки, хидрауличен цилиндер и хидраулична пумпа за раце, што го прави лесно отворен. Овој систем исто така го запечати отворот, што го прави 100% протечен.
- Вакуум пумпа е поставена во близина на резервоарот на шасијата за лесно достапност. Го напојува PTO, кој има командна табла во кабината на возачот.
- Вакуум-мерачот е поставен на контролниот панел, а има и вентил за итни случаи. Тука се наоѓаат 2 пловни резервоари за да се спречи вшмукување повеќе од капацитетот на резервоарот што може да предизвика проблеми за вакуумскиот систем.